I have 2 liquid eyeliners. One is Revlon ColorStay Liquid Liner in Blackest Black, and the other one is Etude Clean and Lasting Eyeliner.

This Etude Clean and Lasting Eye Liner is the first liquid eye liner I ever bought. And I was lucky to have found this eyeliner.. Coz I think it's good and it's thin and soft tip makes it realy easy to apply. I recommend this one for my friends, who has never tried liquid eyeliner before. It doesn't smudge , it lasts until you take it off and it's very easy to clean. You don't even need make up remover to remove it. You can just wet your eye lids and rub the eyeliner off. Very easy!

This Etude eyeliner stays put even better than the Revlon one. However, it's not as liquid as Revlon makes it harder to reach between your lashes. So what i usually do is I line my eyes with pencil eyeliner first, then I line it with the Etude eyeliner.



Revlon ColorStay Liquid Liner comes in 4 colors. Blackest black, black brown, black shimmer and brown shimmer.

Many people have made reviews of this eyeliner. I think it's quite good.. it's so rich in color, I mean like reeeaaaalllyy black and matte. And it's easy to apply (not as easy as the Etude one though) but it doesn't stay put as good as the Etude one. It smudges abit after 7-8 hours.

Which one is my favorite? I don't know lol I like Revlon's color and texture better , but I like how the Etude can stays put the entire day and it's easier to apply. So that's my review of these two products.. If u know any better liquid eyeliner, please let me know :)







I've been thinking if I should write this one in English or in Indonesian... You know my english is kinda sux lol n my vocabulary is limited lol But then again Onik has made a review of these products in Indonesian, so I'll try to write it in English.. I'll try my best, hope you understand what I'm saying lol

Lets start with lulur... I've been trying to find the english word for lulur.. but I can't find it.. I looked it up in dictionary, it says lulur is herbal cosmetic to enlighten skin compexion.. hmm I think its almost right.. its abit like scrub cream.. its creamy, you apply it on your skin, let it dry and scrub it off..

Anyways, I bought it in strawberry, chocolate, coffee, bengkuang, milk, and green tea. And Coffee for Sekar Jagat.

I've tried the milk and chocolate. The milk... it doesn't really smell like milk, more like jasmine.. and the chocolate, I LOVE IT!!!! it really smells like chocolate! makes me smell like chocolate too lol.. and the rest, they all smell a bit like jasmine, but not as much as the milk..

Does it work? yes it does! my skin complexion looks lighter.. n it makes me smell yummy lol
I tend to get tanned easily, so this lulur really helps to even out my skin tone.. My favorite is Chocolate from Bali Alus (brand), n I think I'd like the coffee too :) can't wait to try it :)

Where to buy it?
You can buy it online.. just google it.. the price is vary, from Rp. 8,500 to Rp12,000 per 100gr for Bali Alus.. But be careful! You want someone to recommend it for you first.. I bought these lulur from Oleh-oleh Bali.. I ordered 18, n i only got 17.. they even changed my order without telling me.. :( .. I tried to contact them but still no reply.. *sigh* hope I can get my money back ..

mmmmm pizza :) lols We can't say no to this offer can we? lol 75% discount! for terms n condition, read here .

We had some salad n doughball,


Clasico (this one is my favorite)


Spicy BBQ Chicken

Glen, Sammy, Adi, Me, Yona, Maureen

Yeah, I think that's about all we ate lol.. after pizza we're going to Plaza Indonesia for some ice cream n look what we got! Another great offer!! lol



It's sooo yummilicious! lols I won't write more about the waffles n gelato tho! lol it's makin me hungry just uploading the pics LMAO..

Yona looks so cute here lol

more sour sally!!


More Sour Sally!


Yep, we went to Sour Sally again lol
I know, I know.. you must be thinking that I've been eating a lot lately... yeah lol I can't help it

So, that day we were craving for Sour Sally and decided to go there before class lol

This is the Sour Sally store @ Senayan City. It's a bit small.. It's only has 4 tables.. (or 5 , can't really remember lol sorry)





































Price list


These are what we ordered..


Me n Maureen shared Shaved Ice Escapade ( i think that's what it's called lol), with twist flavour (plain n green tea)n we got 4 toppings mango, longan, chocoball n fruity pabbles toppings..

I don't really like the fruity pebbles tho .. it kinda tastes like fruitloops..


















My friends ordered Shaved ice escapade too, with almond, strawberry, pinapple and blueberry jam toppings :)














This is us :)

Yona, Norita, Me, Maureen, Glen, n Adi(taking pic)



After Sour Sally, we head to The food studio lol MORE FOODDDSSS!!! lols

















Okonomiyaki

is a Japanese dish consisting of a pan-fried batter cake, we have it with crab stick..

And finally Mie tarik! lol yummilicious!!!!











Jom Makan! :)

Free Music Sheets

If you're looking for free music sheets, here are some sites where you can download it:

http://forpiano.com/pianotte/A.htm

http://pianolicious.blogspot.com/

http://pianomusicsheet.blogspot.com/

http://popularpianosheets.com/

http://my-piano.blogspot.com/

or you can trade ones on pianofiles..

Sour Sally

So we went out for Sour Sally last week.. Yona said it was good. And yeah, she was right! Sour Sally is Premium frozen yogurt, or simply known as fro-yo. It's available in two flavours: original plain and green tea. You can have it plain or mix it with toppings like kiwi, strawberry, almond, mango (slurpz! my fave!), choco balls, and more..

I had greentea flavour with longan and mango toppings.. If u don't like sour fruits, you might want to try these fruits as toppings.. It's yummilicious! seriously! The green tea flavour is soft you will only taste abit of greentea.. and it's so fresh! If you like sour fruits, you can have it with strawberry and kiwi.. But there are so many toppings to choose! cookies, and chocolate (drooling) :p~

So if you're going to Senayan City, I recomend to visit the store and have some yummilicious fro-yo! lols :D






more sushi!!

Went out with my gurls for more sushi!! lol We have girls day out once every two weeks lol always looking forward for that day.. hehe .. so luv my gurls...

Yona, Maureen, Me, Iren,Norita


Maureen n norita fighting over crispyroll lols






Looking forward for our next girls day out :D

Sushi day with my cuzns

Sushi day!!! yeah, we love sushi!! Went to Sushi Tei with my cuzns for some... Had so much fun!!

want some macha?


hehe me n astrid wearing red n green.. looks like Christmas


my auntie, Tito, Tefan n Astrid


Now i wanna share some foods lol yummilicious!!!

dragon roll :p~ does it look like dragon? hehe





I forgot the name, but this one is super duper yummy!! seriously!! even if u dont like sushi, i think u'd like this one.

OMG, i feel hungry already, looking at this pic :p~ *slurpsss*

Newer Posts Home